Alla inlägg under oktober 2013

Av emmi skålberg - 31 oktober 2013 13:44

I dag är jag ledig eftersom att det är lov från skolan och jag sitter och kollar på film och ska börja packa min väska i dag eftersom jag ska åka på läger och i dag är det Halloween, BBUUUUUUU OOOOOOO!!, jag önskar er alla en riktigt glad Halloween!!!!;) och sen ska på läger igen till helgen och det ska bli så skoj att träffa mina bästisar igen och vi ska ha kärlekstema, usch!!!:( jag gillar kärlek men inte på ett läger ;) men jag skriver mer i morn ;)

Av emmi skålberg - 26 oktober 2013 11:01

Hej alla bloggläsare!, jag har inte kunnat blogga så mycket för att jag inte har haft tid att göra det eftersom att jag har varit på prao hela veckan och det har varit skitkul för att jag har varit i stallet hela veckan så i dag ska jag åka och rida på stallet och så och det kommer bli kul och i morn ska jag träffa Matilda igen ;)

Av emmi skålberg - 16 oktober 2013 15:51

Jaha är på möte på skolan och det suger och jag hatar verkligen utvecklingssamtal och det är verkligen skit med matte och no och idrotten är verkligen inte kul och ha idrott och jag suger verkligen på idrotten om det inte är basket eller fotboll eller typ några lekar eller nåt och det ända jag är bra på är ju bild svenska och so och jag är så tröt och det är så tråkigt att gå i skolan och det är så får alltid skit av någon om en viss person men jag skriver mer i morn

Av emmi skålberg - 14 oktober 2013 21:57

Hejsan svejsan aha yeah man jag är så grymt glad för att jag har nu fixat det sista med praoplatsen och jag är så grymt glad förutom att jag är upptagen nästan varje vecka hela veckorna i bland efter skolan och nu är jag det eftersom jag åker ut till stallet och kollar på olika saker. I morn är det iverkan och påverkan av hästen och på torsdag var det något annat och nu har jag börjat och rida på lördagar och det känns så grymt skönt att slippa rida ponny nu för att jag är så pass stor och det känns bättre och ha en större häst och då kommer jag ha Brutus min favorit men aja jag skriver mer i morn eller typ på fredag tror jag

Av emmi skålberg - 13 oktober 2013 16:28

Tja i dag har det varit den värsta dagen ever jag börjar dagen med att vakna och klä på mig och sedan lägger jag mig i soffan och sover en stund och sen bär det i väg med Matilda och sen när jag kommer hem så värkar inte mamma vilja prata med mig och hon bara lämnar mig ensam och inte liksom bryr sig om mig och pappa är typ arg på mig det känns som världen har rasat samman och mina föräldrar liksom inte bryr sig om mig som att jag inte fanns där och det ända som finns där är typ Albin han som alltid tar all uppmärksamhet och det är så jobbigt alltså jag önskar att jag slapp vara här för det är så jobbigt

Av emmi skålberg - 9 oktober 2013 12:20

Tja nu sitter jag i skolan liksom och har rast och jag var och red i går och det pissregna och det gick jätte bra vi hade sån här banhoppning och jag red på Zingo och det var sista gången för mig i P2 och nu börjar jag rida i V1 och ja men jag skriver mer sen tja då;)

Av emmi skålberg - 6 oktober 2013 15:01

Hejsan svejsan på er nu sitter jag på lägret och spelar spel och sitter här och chattar med min lägerkompis som jag sitter bredvid och det har varit askul på lägret och vi har haft så kul men det är så synd för Mio kommer sluta och flytta till Thailand och där kommer hon att bo i ett halvår och vi kommer ju att sakna henne och jag saknar min pojkvän för nu är det ett år sen han flytta och jag saknar han så mycket och nu är det bara en gång kvar i P2 innan jag byter till V1 och sen är det 2 veckor kvar tills jag har prao på min ridklubb där jag rider ;) men aja jag skriver mer i morn

Av emmi skålberg - 4 oktober 2013 18:20

Jaha då är man på väg till lägret igen och det en en så tråkig inställning om man får sova med Mio som ingen vill sova med och hon vill ju inte sova med någon av deltagarna som är vi barn och det är tråkigt hoppas jag kan bytta så att jag kan få sova hos Elsa det är i alla fall bättre men hoppas att det blir en rolig helg ;(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards