Alla inlägg under mars 2014

Av emmi skålberg - 21 mars 2014 21:35

Tja det har verkligen hänt massor sen jag skrev här och jag har inte skrivit här på ett tag för att jag har fått förbud mot att skriva här på grund av att jag råkade skriva en viss sak om en viss person som dom inte tyckte var okej men jag brydde mig inte alls vad dom sa men sen dess har jag bråkat en del med en person och sen är det en person i min klass som är väldigt jobbig och äcklig men jag får stå ut med honom tills i augusti då han ska byta skola.

Jag har fyllt 15 och ska nog snart börja ta körkort för moppe. Det ska bli roligt och skönt men det kostar ju en femhundring i veckan för bensin och sånt . Skriver mer info om vad som händer om ett par dagar !!;)

Av emmi skålberg - 21 mars 2014 21:23

Tja tråkigt meddelande mitt marsvin Sigge har gått bort han slutade äta sen dog han bara för att han inte orkade mer men det är ju inte så farligt har ju Lufsan och Pricken kvar så tar hand om dom i stället.

Men är nu på läger med dom bästa vännerna ever!!;) jag är ensam hemma med pappa och lillebrorsan och det går väll men dom är så tråkiga ingen humor alls !!:(

Mamma är med Anna i Cap Verde och ligger i solen och har det supergott, är verkligen avis , men skriver mer om några dagar !!;)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards